Marketingköltségek elszámolása

Kérdés: Cégünk egy országosan forgalmazott termék kizárólagos forgalmazója Magyarországon. A termék gyártója nemzetközi szinten a termék forgalmazásával kapcsolatban új irányelveket, teljesen új designt alakított ki, amivel párhuzamosan a termék egy új verzióját is bevezette a nemzetközi piacon. Hogyan kezeljük azt a problémát, hogy az új termék és az új design bevezetésével kapcsolatban ugrásszerűen megemelkedett a marketingköltség?
Részlet a válaszából: […] ...aktivált értékeként kimutatásrakerüljön a vállalkozási tevékenység indításával, megkezdésével, jelentősbővítésével, átalakításával, átszervezésével kapcsolatos – beruházásnak,felújításnak nem minősülő -, a külső vállalkozók...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. március 18.
Kapcsolódó címke:

Támogatások számviteli elszámolása

Kérdés: Hogyan kell elszámolni a kettős könyvvitelben a különböző típusú kapott támogatásokat?
Részlet a válaszából: […] ...megoszlásának alakítása, az export serkentése. Ilyen például a minőség védelme céljából nyújtott támogatás, a gazdaság szerkezetátalakítására, befektetésösztönzésre, kereskedelemfejlesztésre, a minőségbiztosítási rendszer bevezetésére, a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2001. június 14.