Marketingköltségek elszámolása

Kérdés: Cégünk egy országosan forgalmazott termék kizárólagos forgalmazója Magyarországon. A termék gyártója nemzetközi szinten a termék forgalmazásával kapcsolatban új irányelveket, teljesen új designt alakított ki, amivel párhuzamosan a termék egy új verzióját is bevezette a nemzetközi piacon. Hogyan kezeljük azt a problémát, hogy az új termék és az új design bevezetésével kapcsolatban ugrásszerűen megemelkedett a marketingköltség?
Részlet a válaszából: […] ...éppen a termékforgalmazását, értékesítését hivatott elősegíteni.A forgalmazáshoz, értékesítéshez kapcsolódó költségekidőbeli elhatárolására sincs lehetőség, azon az alapon sem, hogy az újdesignnak köszönhetően majd olyan arányban emelkednek a bevételek...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. március 18.
Kapcsolódó címke:

Támogatások számviteli elszámolása

Kérdés: Hogyan kell elszámolni a kettős könyvvitelben a különböző típusú kapott támogatásokat?
Részlet a válaszából: […] ...a fizetett kamat) csökkentésére adnak, a kamatfelmerülés és a kamattámogatás időszaka egybeesik, s így nem indokolt az időbeli elhatárolás.]Amennyiben a fejlesztési célú támogatást a vállalkozás csak a tárgyi eszköz üzembe helyezése után (a következő...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2001. június 14.