"Support" csomag elszámolása

Kérdés: Társaságunk új szerver vásárlásakor a hardveren és a rendszerszoftveren kívül megvásárolt egy ún. "Support" csomagot is. A csomag megvásárlásával a számítógépek szokásos 1 éves garanciaideje 3 évre meghosszabbodott, illetve a szervizelő cég köteles ebben a 3 éves időszakban a javítást munkanapokon 4 órán belül megkezdeni. Acsomag ára a számlában külön szerepel. Mi a "Support" csomag helyes számviteli elszámolása?
Részlet a válaszából: […] A "Support" csomag megvásárlásával – a kérdés szerint – atársaság megszerezte azt a jogot, hogy a szervizelő cég 3 évig köteles aszámítógépek javítását 4 órán belül megkezdeni. Így a "Support" csomagellenértékét az immateriális javak között vagyoni értékű...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2005. október 13.
Kapcsolódó címkék: