El nem ismert számla

Kérdés: A 2006 júliusában kiállított szolgáltatási számlánkat a vevő átvette. A problémánk az, hogy a vevő telefonos felszólításunkra szóban közölte, nem ismeri el a teljesítést, sőt azt állítja, hogy meg sem rendelte. Valóban, a megrendelés szóban, telefonon történt, aláírt szerződésünk nincs. Az év végi egyenlegközlő tértivevényt a posta nem küldte vissza. A fizetési felszólítást elküldtük. Mi a teendőnk?
Részlet a válaszából: […] ...hogy a vevő a szolgáltatásról kiállított számlátátvette, nem jelenti azt, hogy a számlázott szolgáltatás teljesítését iselismerte. Írásbeli szerződés mellett is a teljesítés elismerésének írásbankell megtörténnie. A kérdés szerint írásbeli megrendelés nem volt,....[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2007. augusztus 9.
Kapcsolódó címkék: