Szerviz nem biztosít cserepénztárgépet

Kérdés: Mi a teendő abban az esetben, ha a szerviz nem tud cserepénztárgépet biztosítani online pénztárgép meghibásodása esetén? 2014-ben beüzemelt on­line pénztárgép rövid időn belül meghibásodott, a szerviz javításra elszállította. Az előírások szerint, ha 15 napon belül nem sikerül a javítás, akkor a szerviz köteles csere­pénztárgépet biztosítani. A társaság pénztárgép használatára kötelezett, a nyitás óta gépi nyugtát ad. 15 napig van lehetősége kézi nyugtát kiállítani. Mi van akkor, ha elmúlik a 15 nap, az online pénztárgép javítása még nem készült el, és a szerviz továbbra sem tud cseregépet biztosítani, függetlenül attól, hogy ez számára kötelező lenne? Továbbra is adható kézi nyugta addig, amíg az online pénztárgépet nem hozzák vissza a javításból, vagy minden eladásról számlát kell kiállítani, és ebben az esetben hetente jelenteni? Esetleg bérelnie kell online pénztárgépet, mert a szerviz nem tud cseregépet biztosítani, vagy be kell zárni az üzletet?
Részlet a válaszából: […] Az online pénztárgép üzembe helyezését követő meghibásodása esetén 2014. december 31-éig a hagyományos pénztárgép használatba vehető abban az esetben, ha a szerviz cserepénztárgépet nem tudott biztosítani. A régi pénztárgép használatára természetesen csak a javítás...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2014. október 9.
Kapcsolódó címkék: